Årsmöte 2021 – inbjudan

11 januari, 2021

Vi hade ju hoppats att läget skulle vara ett annat men tyvärr kommer vi inte att kunna genomföra vårt årsmöte med en fysisk träff som blir säker för alla.

Därför önskar vi i styrelsen er varmt välkomna på årsmöte den 6:e februari 2021 kl.10.00 på Zoom (se länk nedan). Detta blir alltså ett digitalt årsmöte och vi önskar att lokalföreningarna i så stor utsträckning som möjligt hjälper ombuden att kunna delta. Viktigt är också att lokalföreningarna innan årsmötet uppdaterar förbundet med eventuella nya ombud. Vi får hjälpas åt för att kunna genomföra detta så bra som möjligt och hoppas att det blir en engångsföreteelse och att vi nästa år får träffas som vanligt igen.

För den som vill testa tekniken i förväg går det bra att logga in på samma länk (se nedan) till Zoom torsdagen den 4:e februari klockan 18:00-18:30. Då finns Tessan och Lars-Göran där för att hjälpa till med de tekniska inställningarna.

Varmt välkomna till ett annorlunda och unikt årsmöte önskar styrelsen!

Länk till Zoom – klicka här

Dagordning Årsmöte 2021

Revisionsberättelse 2020

Sammanställning av ekonomin 2020